Projektowanie i drukowanie katalogów reklamowych, folderów, broszur oraz druk

Folder reklamowy. We współczesnych czasach reklama przenosi się w dużej mierze do strefy wirtualnej. Nie znaczy to, że rezygnacja z kolportażu broszur i druku katalogów oraz folderów to dobre rozwiązanie. W wielu przypadkach to właśnie ta forma reklamy jest bardziej efektywna i generuje większe korzyści finansowe. Materiały drukowane mają również spore znaczenie w budowaniu wizerunku, zwłaszcza na poziomie lokalnym. Umożliwiają zdobywanie nowych klientów i poszerzanie świadomości marki. Dodatkowo często okazują się najbardziej efektywnym sposobem na przekazanie marki – jak choćby podczas targów czy różnego rodzaju eventów. Dlatego projektowanie broszur reklamowych powinno być powierzone profesjonalistom. Mamy bogate doświadczenie w tworzeniu projektów materiałów dla wielu różnych branż. Każda z naszych broszur to efekt pracy zespołu grafików, którzy doskonale wiedzą, jakie elementy składają się na skuteczną reklamę.

Projektowanie i drukowanie katalogów reklamowych, folderów, broszur oraz druk

Projektowanie i drukowanie katalogów reklamowych, folderów, broszur oraz druk

Folder reklamowy. We współczesnych czasach reklama przenosi się w dużej mierze do strefy wirtualnej. Nie znaczy to, że rezygnacja z kolportażu broszur i druku katalogów oraz folderów to dobre rozwiązanie. W wielu przypadkach to właśnie ta forma reklamy jest bardziej efektywna i generuje większe korzyści finansowe. Materiały drukowane mają również spore znaczenie w budowaniu wizerunku, zwłaszcza na poziomie lokalnym. Umożliwiają zdobywanie nowych klientów i poszerzanie świadomości marki. Dodatkowo często okazują się najbardziej efektywnym sposobem na przekazanie marki – jak choćby podczas targów czy różnego rodzaju eventów. Dlatego projektowanie broszur reklamowych powinno być powierzone profesjonalistom. Mamy bogate doświadczenie w tworzeniu projektów materiałów dla wielu różnych branż. Każda z naszych broszur to efekt pracy zespołu grafików, którzy doskonale wiedzą, jakie elementy składają się na skuteczną reklamę.

Projektowanie i drukowanie katalogów reklamowych, folderów, broszur oraz druk

Nasze biuro projektowe zajmuje się kompleksowym projektowaniem materiałów reklamowych, które przyciągają wzrok nie tylko dobrym designem, ale również wysoką jakością papieru i druku. Przygotujemy dla Ciebie, foldery, katalogi reklamowe, broszury, banery i inne materiały reklamowe, które idą w parze z najwyższymi standardami rynkowymi. Na każdym etapie powstawania projektu nasi Klienci mają nad nim kontrolę, otrzymując wersje testowe do wglądu i mając możliwość nanoszenia poprawek. Dzięki temu efekt końcowy jest dla nich w pełni zadowalający.

Katalogi i foldery reklamowe

Katalogi reklamowe to ważny element promocji w wielu branżach – odzieżowej, biżuteryjnej, kosmetycznej, dekoracyjnej, wystroju wnętrz i wielu innych. Estetyczna, a jednocześnie klarowna i transparentna prezentacja produktu to filar sprzedaży. Produkty można prezentować wyłącznie wirtualnie, niemniej w wielu przypadkach to właśnie materiały marketingowe w fizycznej formie stanowią ,,dźwignię handlu”. Estetycznie zaprojektowane i wydrukowane materiały sprawdzą się między innymi:

  • jako element marketingowy budujący wizerunek marki w siedzibach firm;
  • podczas targów branżowych;
  • na eventach handlowych;
  • w reklamie lokalnej – rozlokowane w innych lokalach i miejscach publicznych;
  • w sprzedaży wysyłkowej.

Nasi profesjonaliści przygotowują katalogi i foldery reklamowe, projektując je od zera bądź na podstawie dostarczonych przez Klienta materiałów. Dbamy o to, by całość prezentowała się spójnie i efektownie. Złożymy katalog z obrobionych zdjęć, które nam dostarczysz, bądź – na życzenie – samodzielnie przygotujemy je w programach graficznych. Zadbamy o efektowną oprawę Twoich zdjęć produktowych czy prezentacji usług, upewniając się, że materiały reklamowe są nie tylko estetyczne, ale również przejrzyste, dzięki czemu spełniają funkcję informacyjną. Projektowanie katalogów reklamowych to zadanie wymagające nie tylko umiejętności technicznych, ale także zmysłu estetycznego i wiedzy o marketingu. Powierzając to zadanie w nasze ręce, zyskujecie pewność profesjonalnie wykonanej usługi. Oprócz projektu oferujemy także drukowanie katalogów reklamowych.

projekt graficzny katalogu bookletu

Foldery i broszury reklamowe, jakie możesz zamówić:

W naszej ofercie znajdziesz szeroki przekrój opcji folderów reklamowych, które spełnią różne wymagania. Możesz w stu procentach dopasować je do swoich preferencji poprzez dobór odpowiednich gabarytów, papieru o preferowanej przez Ciebie gramaturze, kolorystyki, fontu i innych parametrów. Nasi designerzy chętnie zaproponują Ci sprawdzone rozwiązania, jednak są otwarci na ścisłą współpracę w zakresie przygotowywania materiałów reklamowych.

Jakie rodzaje broszur i folderów możesz zamówić w naszym biurze projektowym?

  • prostokątne
  • kwadratowe
  • o personalizowanym kształcie
  • pojedyncze
  • składane
  • A5, A4, a nawet większe formaty
  • stojące
  • jako kalendarze trójdzielne
folder reklamowy broszura katalog

Jak zrobić folder reklamowy

Przygotowywanie folderu reklamowego wymaga doboru treści i zestawienia jej z odpowiednią estetyką, która nie tylko przyciągnie odpowiednich klientów i będzie współgrać z wizerunkiem marki, ale również zapewni odpowiednią oprawę zdjęciom i tekstowi. Przed zleceniem projektu folderu reklamowego, warto zastanowić się nad kilkoma kwestiami, które zwiększą szansę, że materiały będą spełniać swój cel.

  • dla kogo przeznaczony jest folder reklamowy (potencjalni klienci, obecni klienci, kontrahenci, odwiedzający targi itp.;
  • czy foldery reklamowe, których realizację chcesz zlecić, są przeznaczone do reklamy na skalę lokalną, czy większą?
  • jakie skojarzenia ma wywoływać estetyka folderu?
  • jaką funkcję ma pełnić folder (reklamową, informacyjną, sprzedażową, wizerunkową – a może wszystkie?)?

Odpowiedzi na te pytania pozwolą stworzyć wstępną koncepcję folderu, która posłuży jako baza pod późniejszy projekt graficzny. W naszym biurze, nawiązując którąkolwiek z dotychczasowych współprac, posługiwaliśmy się tego rodzaju wywiadem do sporządzenia bazowego briefu, który jest cenną wskazówką dla projektantów pracujących nad folderami i katalogami. Zazwyczaj prosimy Klientów również o dostarczenie przykładowych zrealizowanych wcześniej materiałów reklamowych i link do strony www, co pozwala nam na stworzenie koncepcji idącej w parze z wizerunkiem marki.

Co to jest folder reklamowy

Folder reklamowy jest materiałem marketingowym o wszechstronnym zastosowaniu. Może mieć postać jednostronicowej czy dwustronicowej broszury bądź przybrać składaną formę. Nawet w dzisiejszych czasach, gdy prym wiedzie reklama online, materiały drukowane tego typu wciąż są niezastąpione w kontekście reklamy lokalnej i w specyficznych okazjach pokroju targów czy różnego rodzaju eventów. Foldery reklamowe mogą być przygotowywane na poczet konkretnego wydarzenia czy akcji sprzedażowej, lub też bez okazji. Celem pierwszego wariantu jest szerzenie informacji i przyciągnięcie potencjalnych klientów, natomiast drugi ma raczej na celu budowanie wizerunku, choć zdarza się również, że służy do celów sprzedażowych.

Co powinien zawierać folder reklamowy

Forma folderu zależy w dużej mierze od tego, jaką funkcję ma spełniać. Jeśli chcesz zaprezentować swoje produkty, najważniejsze będą wyraźne i dobrze obrobione zdjęcia, natomiast w przypadku usług bardzo ważny jest również tekst. Niektórzy zupełnie rezygnują ze zdjęć, stawiając na ilustrację, bądź sam tekst opatrzony ciekawą formą.

Standardowymi elementami folderów reklamowych są:

  • treści tekstowe – w ich przygotowaniu bądź dopracowaniu mogą pomóc Ci współpracujący z nami, sprawdzeni specjaliści od contentu;
  • zdjęcia lub ilustracje
  • dane kontaktowe
Projektowanie i drukowanie katalogów reklamowych, folderów, broszur oraz druk

Nasze realizacje

Często zdarza się, że Klienci proszą nas również o umieszczenie mapki, która pozwoli łatwiej zlokalizować ich lokal czy siedzibę firmy.

Omawiając projekt graficzny z designerami, warto zastanowić się nad takimi aspektami, jak:

  • ilość stron
  • forma (kształt, gabaryty, wymiary)
  • rodzaj druku (druk cyfrowy/offsetowy)
  • rodzaj papieru (kredowy/fotograficzny/offsetowy, błyszczący/matowy)
  • font
  • wielkość fontu
  • rozmiar zdjęć
  • umiejscowienie logo
  • kolorystyka

Dobry folder reklamowy informuje, ale jednocześnie zachwyca estetyką. Dobrze zaprojektowane foldery mogą być nawet wykorzystywane przez odbiorców w celach dekoracyjnych, co z pewnością przyczynia się do poprawy wizerunku marki. Popularnym trendem, zwłaszcza w branży kulturalnej, jest dystrybuowanie folderów reklamowych w formie pocztówek. Równie chętnie wykorzystuje się również kalendarze, katalogi foldery w luksusowej formie, czy też naklejki – mini alternatywa na oklejanie samochodów.

Dla kogo folder reklamowy

Materiały drukowane to elementy strategii reklamowej, z których nie warto rezygnować, niezależnie od branży. W zasadzie w każdym sektorze rynku istnieje zapotrzebowanie na katalogi i foldery. Szczególnie często zlecają ich wykonanie firmy z branży gastronomicznej, odzieżowej i kosmetycznej. Ważną funkcję pełnią one również w sektorze medycyny estetycznej, a także całego handlu detalicznego.

Każdy, kto chce zadbać o reklamę na szczeblu lokalnym, stanowiącą uzupełnienie działań w strefie wirtualnej, zazwyczaj zakrojonych na szerszą skalę, powinien rozważyć tę formę działań marketingowych. Często okazuje się ona bardzo efektywna w kontekście wyników sprzedażowych. Dobrze wykonany folder czy katalog może być również dla Klientów źródłem inspiracji, zwłaszcza gdy mowa o branży wyposażenia wnętrz czy odzieżowej. Ponadto, buduje pozytywny wizerunek, co jest ważne w zasadzie w każdej branży.

broszura podręcznik

Napisz do nas