Dobre projekty graficzne nie biorą się znikąd – aby powstały, konieczne są wielogodzinne przygotowania, w tym tworzenie briefu, analiza rynku i konkurencji. W ten sposób powstaje zamysł, który może odnieść sukces na rynku. Nie wystarczy to, że grafika wyróżnia się na tle innych – musi ona iść w parze z filozofią i charakterystyką marki, a przy tym gwarantować przejrzysty komunikat.
Pierwszym etapem przygotowywania projektu graficznego jest briefing. To on pozwala na doprecyzowanie oczekiwań Klienta i wspólne opracowanie przyszłych działań. Nasze biuro projektowe jest otwarte na różne formy ustalania zarysu projektu. Kontaktujemy się z Klientami telefonicznie lub mailowo. Możemy również spotkać się osobiście, aby porozmawiać o szczegółach.
Następny etap zależy od charakteru zlecenia. Z naszym biurem projektowym współpracują zarówno firmy dopiero wchodzące na rynek, jak i te, które mają już na nim ugruntowaną pozycję. Niektóre zaczynają od wykreowania logo i identyfikacji graficznej – inne z kolei dostarczają nam już gotową księgę znaku. W każdym przypadku, przed przystąpieniem do pracy konsultujemy pełen zakres zlecenia, dozwolone formaty czy przeznaczenie grafik – w zależności od przeznaczenia (druk lub ekran, poszczególne social media) mogą mieć różne przestrzenie barw czy rozdzielczości.
Na tym nasz kontakt się nie kończy – przez cały czas realizacji zlecenia pozostajemy do dyspozycji Klientów w razie ewentualnych pytań czy konieczności wprowadzenia zmian. Dzięki temu, nasze projekty graficzne spotykają się z pełną akceptacją zleceniodawców i są zgodne z ich wizją.