Mam nadzieje że nowe logo Paramount na długo z nami nie zostanie.
Logo zaprezentowane inwestorom w ramach planowanego połączenia Paramount z Skydance krzyczy: „KORPO!”.
Jeśli nie wiedzieliście, że Paramount Global zamierza połączyć się z Skydance, to logo z ich ostatniej prezentacji inwestorów z chęcią podzieli się z wami tą ważną nowiną. Pod tradycyjną górą i gwiazdami krzyczy PARAMOUNT, używając wielkich liter i zakrzywionego tekstu w stylu logo Skydance, zamiast delikatnie szeptanego Paramount.
To… nie jest dobre. Ale, podobnie jak bardzo złe logo Warner Bros. Discovery, które pojawiło się w 2021 roku, gdy ogłoszono ich połączenie, ale zniknęło zanim umowa została sfinalizowana rok później, prawdopodobnie nie jest to ostateczna wersja tego, co Paramount pokazał na prezentacji.
Na chwilę obecną wygląda to, jakby ktoś na szybko poukładał kształty, żeby nikt z grupy nie poczuł się urażony, ale najprawdopodobniej chęć zrobienia czegoś na szybko ewidentnie nie wyszła na dobre.
Okres słabych logo zaprojektowanych"na-szybko"
Szybki symboliczny redesign Paramount to wyraźny ukłon w stronę logo Skydance. I z odrobiną szczęścia, podobnie jak logo Warner Bros. Discovery, które ostatecznie pojawiło się w 2022 roku, nie będzie aż tak złe.
Tęsknota o starym logo
Mimo że uważam, iż ten znak ma swoje techniczne wytłumaczenia, nie chciałbym żegnać się z epoką znaków „niedoskonałych” i w tym cudownych.
Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu logo dla twojej firmy?
Z chęcią pomożemy Ci w stworzeniu profesjonalnego logo opartego na mocnych stronach Twojej marki. Stwórz logo z nami!